K Ö P V I L L K O R
Det är viktigt för oss att du som kund vet precis vad som gäller vid ditt köp hos Werns Form, därför har vi tagit fram villkor som gäller vid beställning på vår hemsida. Det är också viktigt att du är införstådd med våra villkor för ångerrätt samt betalning och leverans. Nedan kan du läsa mer.
Priser och betalning
Varje vara anges med pris inklusive moms. I kundvagnen kan du se det totala priset inklusive alla avgifter, moms, frakt och betalning. Betalningsvillkor finns angiven i kundvagnen beroende av valt betalningssätt.
Garanti och service
Vi skickar dina varor inom 3-5 arbetsdagar och vi levererar inom 7-10 arbetsdagar efter att din order har blivit skickad.
Tyvärr kan vi inte erbjuda ångerrätt på våra canvastavlor. Eftersom tavlan är en så ömtålig del att skicka, kan vi inte bekräfta att den kommer tillbaka i samma skick som den skickades. Om du är missnöjd med din målning, vänligen kontakta oss via kontaktformulär på vår hemsida www.werns.se.
Privatpolicy
När du lägger din beställning hos oss uppger du dina personuppgifter i samband med din registrering och i din beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att fullfölja avtalet gentemot dig. Du har enligt Personuppgiftslagen rätt att få den information som vi har registrerat om dig. Om den är felaktig, ofullständig eller irrelevant kan du begära att informationen ska rättas eller tas bort. Kontakta oss i så fall via e-post. Läs mer om detta under INTEGIRTETSPOLICY.
Leverans
Leveranstiden anges i kundvagnen under respektive fraktsätt. Om en vara har avvikande leveranstid står det angivet vid respektive vara. Ej hämtade varor returneras till oss.
Vår leveranspolicy är utformad för att säkerställa en smidig och pålitlig leverans av våra produkter till våra kunder, oavsett var de befinner sig. För att täcka de olika logistiska utmaningarna och kostnaderna som kan vara förknippade med leveranser inom och utanför Skåne, tillkommer specifika leveranskostnader.
För leveranser utanför Skåne är leveranskostnaden 1000 kr. Detta återspeglar de ökade utmaningarna och kostnaderna för att leverera till avlägsna platser utanför Skåne.
Vad gör jag om en tavla är trasig eller defekt?
Om du skulle ta emot en defekt eller fel-levererad vara vill vi naturligtvis hjälpa dig så snart som möjligt. Maila följande uppgifter till oss:
E-postadress som köpet registrerades på - Ordernummer - Kundnamn - Artikelnummer - Bifoga bild på varan- Bifoga bild på paketet, om det är möjligt
Vad ska jag göra om jag inte fått min order?
Om du inte har fått din order så rekommenderar vi dig först att kolla om du har uppgett rätt information till oss. Om du har uppgett rätt information så kontakta vår kundtjänst genom att klicka här så kommer vi hjälpa dig. Om du har uppgett felaktig information så som adress, mejladress eller telefonnummer etc, kontakta vår kundtjänst direkt så att vi kan se om vi kan ändra informationen i tid. Om detta påverkar leveransen av din order så är det du som kund som behöver så för eventuella kostnader som kan uppstå.
Cookies
Vi använder oss av cookies. En cookie är en liten textfil som lagras på din dator och som innehåller information för att hjälpa webbutiken att identifiera och följa användare. Cookies finns som sessionscookies och som cookies som lagras permanent på din dator. Under tiden för ditt första besök i webbutiken blir din webbläsare tilldelad en sessionscookie som är unik och som används för att inte blanda ihop dig som användare med andra användare. För att kunna använda webbutiken bör du tillåta cookies i din webbläsare. Denna typ av cookie används enbart för att ge dig som besökare en bättre upplevelse och support och lagrar inga personliga uppgifter om dig. Cookies kan raderas. I denna webbutik används cookies exempelvis för att hålla koll på din kundvagn, dina inställningar och vilka sidor du besökt för att kunna ge dig en bättre kundupplevelse och support.